У среду 22.09.2021.године, у сали СО Шид одржана је Едукација људских ресурса у туризму на тему „Успостављање односа маркетинга и продаје“.
Циљ радионице био је да представи и на конкретним примерима покаже шта чини успешан модел пословања у туризму. Такође сви присутни актери руралног туризма имали су прилику да сазнају шта је све потребно за добру промоцију и дигиталну комуникацију, као и то како да квалитет својих услуга учине видљивим на тржишту туристичке понуде.
Овај вид екдукација представља интерактивни програм који је једна од предузетих мера опоравка турзма као привредне гране после ситуације изазване вирусом COVID 19.
Десет тема, на двадесет дестинација подељене у три кластера огранизовала је Туристичка организација Србије у сарадњи са Центром за истраживање и студије туризма.
На обострано задовољство едукација је протекла врло успешно са двадест једним учесником из области угоститељства, туризма, привредног и јавног сектора.
Предавачи: Г-дин Владимир Ивановић, Директор Удружења сеоски туризам Србије,
Г-дин Милош Гајић, Представник Туристичке организације Србије,
Г-дин Милан Ћулић, Председник уравног одбора Центра за истраживање и студије туризма, Нови Сад.
Радионицу је реализовала Туристичка организација Шид, уз подршку Општине Шид.