У недељу 24.фебруара завршен је 41.Међународни сајам туризма у Београду под слоганом "Лето је ближе него што мислите". На овогодишњем сајму туризма који је трајао четири дана, учествовало је преко 650 директних излагача и суизлагача из 38 земаља.
Партнер 41. Међународног сајма туризма била је Бугарска. Први пут су се представили Малдиви, а на сајам су се вратили Индонезија и Куба. Привредна комора Србије (ПКС), партнер овогодишњег Сајма туризма, представила се низом активности усмерених на промоцију туристичких потенцијала и атракција Србије.
На Београдском сајму, представиле су се најзначајније туристичке агенције, савези и организације, хотели, туристички центри, ваздухопловне компаније, међународни тур-оператори, а промовисани су и најновији концепти и трендови различитих могућности за путовања.
Своју туристичку понуду на сајму представила је и Туристичка организација Шид на заједничком штанду "Диван је кићени Срем" са другим туристичким организацијама из Срема. Заједно са Туристичком организацијом Шида изглагала је и Војна установа "Моровић". Сва четири дана сајма посетиоци су могли да учествују у наградној игри и да освоје вредне награде, а другога дана сајма посетиоци су могли да се сликају у Photo booth-u и да кући понесу фото успомену са мотивима из Срема.
У организацији ПКС и Европске мреже предузетништва, ове године, као новина уведен је Б2Б програм и пословни портал, намењен регистрацији како излагача, тако и пословних посетилаца и њиховом међусобном умрежавању на сајму.
Србија је већ низ година позиционирана као омиљена и незаобилазна дестинација у овом делу Европе, са константним порастом броја ноћења и долазака
Најновији подаци показују да се Србија налази међу првих пет земаља у Европи које бележе највећи раст долазака страних туриста и први пут је изједначен број домаћих и страних туриста.